måndag 22 juli 2013

keep your head up nothing last forever

 
Några svartvita bilder från mitt rum

Senast jag bloggat var på fredagen så på lördagen var jag och se dumma mig 2 med mina systrar och vår kusin rasmus. Jag gick då omkring med victoria i butiker också vi köpte saker till skriban. Söndagen var det fotbolls träningar och springade i ös regn och en helt fin dag. Idag var jag till konstfabriken med tvilligen min vi köpte det sista nödvändiga till lägret som då alltså börjar imorn. Åker med buss från församlingshemmet till pellinge sedan börjar det,  har igentligen ingen lust att fara. Har annor idag bara packat, får int allt att rymmas, sedan har jag ätit mommos goda mat, sett på pretty little liars gamla avsnitt, hört när det regnat och blåsigt och kännt mig nere...
Försöker mitt bästa att hinna blogga imorgon före jag far men annors hörrs vi om en vecka! njut av det sista veckorna som är kvar av lovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar