tisdag 9 juli 2013

It is not the goodbye that hurts, but the flashbacks that follow

 Jordgubbar plockade från egna jordgubbslandet, love så gott! Har haft två riktigt sköna dagar söndagen spenderades i lovisa med familjenoch kusinen vi var och simma på ett härligt ställe sedan var det träningar som gällde fick träffa fina Fanny som jag  inte sätt på en tid!. Måndagen hjälpte jag min famo med olika uppgifter så fick lite  pengar plånboken då. Idag har jag varit på en skön morgonlänk och cyklat 12 km inte något mycke men ja. Jag har njutit av vädret överraskatt mamma med god mat när hon kom hem. Storesyster och pappa har åkt bort i en vecka så får nu i en vecka bara var med mamma!  Nu ligger jag ute på en filt med täcke över mig och lysnar på musik och lagar kirppis saker plus att jag sitter och talar om livet med tvilligen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar