torsdag 4 juli 2013

My days are full of mistakes something i didin't make


Jag lever nog ennu fastän en ganska lån paus. Juni har tagit slut och juli har börjat. Jag har spelat fotboll, länkat och umgåts med familjen+kusiner+fina vänner.Jag gett hejdå kramar åt Emma för hon åkte till Bulgarien för 5 veckor. Det har varit en lite sämre tid nu och jag vet inte riktigt varför är bara på dåligt humör. Igår tillbringades hela dagen med mina finisar Jessica och Victoria ! Vi talade en heldel och simmade. Idag har jag varit med mina två systrar till Helsingfors och shoppa har it hittat något speciellt men vi hade iallafall det super kul och vi åt jätte god mat. Kvällens planer är att jag skall på en lång länk och sedan skall jag se på en helt super bra serie!
Har gjort instagram igår med flickorna  så följ mig gärna, heter wiilhelmiina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar