tisdag 16 juli 2013

I hope we could meet again





Bilderna är tagna när jag och victoria en fin solig kväll i juni tror jag cyklade i väg och fotade, bjuder på dem p.g.a bildbrist. Jag har iallafall haft de bästa söndagen och måndag på länge. Söndagen tillbringades med mathilda och  Victoria  i emsalö. Vi simmade, solade och hade picknick ja vi talade ju förståss om massor. Hon kom sedan och tälta till oss och ja vi skrattade, såg på film och´njöt. Sov inte mycket den natten. På måndag skjutsade  min storesyster oss tre till linnanmäki i helsinfors och oj så skoj vi hade.Jag fick tillbringa hela måndgen med mina bästa flickor  i lintsin  vad kan vara bättre? Vi blev dy blöta, vi skarattade, talade mådde dåligt och ja hade det super! På hemvägen åkte vi till ikea på köttbullar, haha namii. Idag började dagen med länk sedan tillbrigas dagen med jessica och victoria vi hade det roligt som vi alltid har! vi simmade plus "shoppade" i konstfabriken, komm hem med en bikini och underkläder allt var på rea, jipii haha ! Under dagen cyklade jag 25km .Nu på kvällen talde jag och victoria med emma på skype i 20 minuter sedan tog hennes akku slut. Oj vad jag saknar henne, har inte sätt henne på 4 hela veckor och det tar ennu två veckor innan vi ses :( att bara få höra hennes röst och tala med henne gjorde min dag! haha
Mega stora kramar till er som orkade läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar