tisdag 30 juli 2013

There will come a day when there be no pain,no heartbreak, no worries about tomorrow.

   
Nu är jag tillbaka efter en helt obeskrivlig vecka i Pellinge! Jag bjuder på två instagram bilder nu men i framtiden kommer det bilder ja tagit med kameran. Veckan var helt underbar med fina människor och skratt,simmande,solande, fotboll,dansande, lekar och massor med sjungande.Gudstjänster och timmar.
Lite neråt gick det endå för vi fick magsjuka till vårt läger så några åkte hem men några av dem kom tillbaka. Gårdagas kvällen var jätte mysig. Rubriken kommer från en sång som vi sjöng på skriban så de blev liksom vår skriba grupps sång den är så bra! Men saknar alla massor och stor tack till Pellinge 2. Det var hemskt att säga hejdå till alla men vi syns på fredagen och söndagen! Efter att bussen kom till stan åkte jag med Victoria och vår storesyster + Kaisa och hennes storesyster till mäkkin och äta de var så gott haha. Sen har jag bara sovit i 2 timmar och varit på datorn för jag var så trött. Nu har jag en full vecka att hinna förbereda konffisen och dessutom har jag fullt med kompisar jag vill hinna träffa ennu innan sommarlovet tar slut! 
Stora kramar från en super glad flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar