söndag 23 juni 2013

you mean the world to me !♥


                       





Jag har haft en underbar vecka med bästalaget! Vi har skrattat så att magen har värkt vi har gråtit och varit nervösa och allt annat. Vi drog oss till finalen fastän igen utav oss trodde det. Ni har alla har gjort min första sommarlovs vecka helt oförglömbar,hihi! Vi  har blivit bättre vänner längs året och de i laget har börjat betyda allt mer för mig det här året. Årets stadicup blev kanske den sista stadicupen med 98 lag :( men man vet ju inte före nästa år! Vi lyckades ta silver vilket var super själv är jag nöjd för under turneringen lyckades jag göra 4 mål! Haha.

Idag har dagen spenderas med jessi oc Victoria! Vi var till skallholmen och simma. Sedan kom Jessi till mig och Victoria vi grillade och satt och tala om alltmöjligt i säkert 4 timmar. Hon for hem kanske 8 tiden och jag har nu bara varit på datorn! 
Fick också veta en bra sak som gjorde mig på gott humör! Berättar om det någon i framtiden:)! 
Nu skall jag packa för imorgon gäller Sverige för mig. skall vara där i en vecka så ingen bloggning då , men byee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar