söndag 23 juni 2013

Ready or not here i come

onsdagens outfit


Bilderna  från onsdagen med Emma & Victora!

Bilderna tagna i kokon med flickorna!
En liten paus igen då. Dagarna går så fort nu. Jag spenderade onsdagen med bästa vännerna Victoria och Emma vi var på picknick på ett högt berg, härligt! Vi talade en massa vilket var bra att man fick bara tala ut allt bra och dåligt! träffade också Emilia och Alice på kvällen. Torsdagen simmades det 1 km och jag sade hejdå till fina Mathilda som åkte iväg till Malta på fredagen, hon kommer att vara borta några veckor, kommer att sakna henne <3!
Middsommaren började med att jag var till stan och å simma. Sedan fortsatte det med god mat med familjen och grillande med Jessi, Jonna, Ida och Victoria på kokonbacken! Sedan till veckjärvi med mera folk och simmande. Idag började dagen med att jag vaknade kl 1 , hehe.
Sedan har ja simmat, länkat och barnvaktat. Nu ligger jag och myser med musik i öronen ute och skall säkert göra det resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar