måndag 3 juni 2013

Without you it is hard to suvirre..

You are my everything <3
Vad skulle jag göra utan dej <3

Det har hunnit vara vårfest, som ni ser på bilderna där uppe.Året har gått snabbt men det är endå skönt med sommarlov. Mitt år har varit tungt men jag har sett vem som påriktigt finns där för en. Jag har också mist många fina och viktiga människor men man måste ju gå vidare från det som varit och se framåt fastän det är tungt.Men året har för med sig en heldre nya vänner som börjat betyda allt mer för mig varje dag som går  speciellt en ny bästa vän som ni ser där uppe på kanske andra bilden!!
Efter vårfest var jag till amarillo med några flickor och sedan studentfester. Gårdagen tillbringades med kusiner och sedan med Londongänget. Var också på länk och efter det tog jag årets första dopp härligt. Idag tillbringades dagen med Victoria och Rasmus vi träffades ungefär halv 11 och gick sedan i stan, åt glass, cyklade  och satt vid ån det var riktigt skoj. Han måste sedan fara hem och göra mat så Victoria och jag cyklade hem och gjorde oss klara för match som vi vann 3-1 hihi bra spelat flickor. Älskar att spela det och Ennu med bästa laget. Imorgon är det fina planer som gäller om de håller !:) hoppas. På onsdagen drar jag iväg med laget till stadicup skall bli fun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar