torsdag 6 juni 2013

Strong enough to leave you but weak enough to need you





 
 

Det har varit soligt och hett och jag har på tisdagen tillbringat dagen med Victoria,Jessica, Oscar och Emil vi åkte båt, grillade på en holme, åkte lite mera båt och pratade+skrattade. Pojkarna skjutsade mig och flickorna till skallholmen vart vi simmade det var en härlig dag som måste göras om!:)
På onsdagen började den klassiska turneringen  stadicup  som jag väntat på.! Det är så härligt att vara tillsammans med det gamla laget.! Samma sak gällde idag vi åkte iväg till Helsingfors vart vi spelade och oj gud vad jag har skrattat idag med bästa flickorna. Turneringen fortsätter till söndagen om allting går bra och det ser vell ganska bra ut.!! 
Jag har också simmat, solat, lagat en härlig cesarsallad + tältat för första gången i år under denna vecka
Imorgon kväll skall jag ut med några små söta människor som skall bli fun!:)
Kramar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar