söndag 29 september 2013

you dont know my story, bitch







1) söt spegelbild på mig,victoria,evelina och fanny
2) Nu kör vi flickor! vi fyra Jag,Victoria,Evelina och Paulina klara för att börja sälja bulla!
Lärde känna de två flickorna till höger  bättre de är super trevliga!!

Temaveckan gick fort och fredagen var super! vi hade först på dagen festmåltid, utställning, och ett fest pogram. Sedan klockan 3-19 började vi i företage sälja bulla och kaffe m.m! Vi hade jätte roligt hela kvällen har säkert inte skratta så mycket som  jag gjorde då! Efter att allting var slut så blev jag med några vänner på skolgården och ja sedan for jag hem och skypeade med bestisarna Alice och Emma! Igår så gick jag,victoria och vår storesyster med vår mamma i stan hela dagen, vi åt på hanna maria,gott.Vi skrattade och talade en heldel,ni är så viktiga! Gick också på promenad med victoria på kvällen vi i gick långt benena var helt trötta när vi kom tillbacka hem! Jag for sedan på bio med Freddy,Rasmus,Alice,Victoria vi såg på filmen We are the millers och ja den är sjukt bra,rekomenderar! Idag så cyklade jag till vår match som var på bollplan vi vann 4-0! Cyklade sedan hem via smarket för at köpa grynost till maten. Har också barnvaktat kusinen idag han är så gullig!
Nu har vi prao i två veckor så hinner kanske med mera bloggning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar