fredag 13 september 2013

Sometimes in our lives we all have pain

                             
    
    
  
          
Bilder tagna kanske två veckor sen but you are the best girls !!

Hej två veckor sen sist.. Dagarna har rullat på och varit stressiga. Förra fredagen efter skolan åt jag med mina flickor Jessica och Victoria på Sabai sedan så kom Oscar med oss en stund medan vi väntade på Emil. Sedan for vi 4 till Emil och spelade och talade. Hade det  super allt var så bra hans familj var också super trevlig!! Efter det kom Jessica till mej och Victoria vi såg på film och grillade baner mysit! Har många dagar hängt med Emma efter skolan och på veckoslutet vi har och haft de så bra. Annors har jag tränat,länkat,haft matcher då jag fått umgås med bästa laget. Har också varit med i skollaget i fotboll, vi hade turnering i sibbo på tisdagen och ja det var säkert bästa skoldagen på hela 9. Vi vann hela turneringen så vi åker upp till Österbotten på tisdagen ser fram emot de!!! Den här veckan har varit super stressig så skönt med veckoslut! Har dessutom börjat gå hjälpis utbildning så imorgon skall jag vara hela dagen på UV och efter det har jag super planer me dom bästa!!
ha en skön fredagskväll! 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar