onsdag 25 september 2013

one song, thousand memories


Bilder från emmas födis eller dagen efter!! snart 1 år, ni e bäst!!

äh måste skärpa mig med bloggandet nu! Iallafall har dagarna rusat iväg och på vs träffade jag upp Emma och Mathilda, var på hennes kalas. Annors har jag varit på träningar på måndagen och så var jag igår och simma 1,5 km,nöjd! Temavecka är pågång i skolan så lite mer chill en vanligt, jag är i företagsgruppen så vi gör inte så myckket har sett på film nu två dagar!. Slutade idag ett och gick med mina fina vänner Emma,Alice,Victoria och Rasmus till coffehouse vi satt där och talade en massa, tristan tittade också in där en liten stund. Ungefär fem tiden for jag med familjen till en restaurang och efter det var det träningar som gällde när jag kom hem gjorde jag ennu muskelträning, kännslan efteråt är så bra!! Imorgon börjar jag kvart före 10 så det blir sovmorgon sköönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar