fredag 20 september 2013

Livet ler just nu!!



                 
                1.Fanny och Lili på första stoppet på vägen upp till vörå 2. Andra stoppet var vi åt
3. Fanny jag och victoria i en vessa i abc  4. Guuld!!!
5. Jag och bestisana i bussen 6. Natt picnic med bästa laget
7. Taggade flickor i bussen före finalen!
1. Söta pojkar Hannes och Oscar 2. Jag och tvillingen men franskaflätor vi taggar semifinal!! 3. I bussen påväg hem, jag och min fevare!! 4.Bästa laget ever
5. Super glad fotbolls flickor som vann guld! Vi e bäst! 6. Ni är guld världa 
7. Victoria och jag med medaljerna, nöjda  som fan 8.Bestisarna mina vi hade lagat oss klara för ströhös först match
9. Lilis bild! Men glada flickor
med  pokalen i handen
  
                  
       1.Fredrik,Oscar och Oliver 2. Sötnosarna själv 3. Fevarna i bussen igen vi älskar egopics, lucisglas ögon 4. Jag och min fina spelskjorta 5. Skolgolvet och madrassen ja oc Victoria sov på 6. Victoria med sin spelskjorta 7. Vi igen lol 8. De bästa männsikorna på hela redan, lagfoto 9. Samma pojkar som på förra collage
                  
       1. Ströhö 2. Bussen med flickorna 3.victoria i bussen påväg ti vörå. 4.  Mina två fotbollstjejer påväg till finalen!5. Bästa målvakten Alina!!

                                     
1. Fevareeföevigt✌️
 
Bilderna kommer i helt olika ordning. Men iallafall åkte jag upp till vörå med skollaget. Pojklaget var också med. Resan var perf! Kan inte ens beskriva resan  med ord men ja skrattade så mycket. Vi åkte till vörå på tisdag morgon och kom hem på onsdag natt.I bussen umgicks jag med fina och bästa människor. Lyssnade mest på musik och tog egopics och gick igenom mina bilder  med oscar lol
Och vi spelade så fina matcher hela laget och vi tog hem ströhös första guld i fotboll filisen var så bra! Vi alla i laget var/ och blev så bra vänner och vi har så många inside saker och ja ni är helt bäst💕
På tisdagen spelade vi matcher och på kvällen gick vi hela laget int till centrum 3.8 km lol. Vi träffade pojklaget där och hängde med dem sedan bestämmde  jag och Lili och Victoria att vi skulle ha nattpicnic så både flickorna och några pojkar samlades fö att ha det roligt! På onsdagen spelades det semifinal plus final och ja vi vann båda och kom hem till borgå med fina medaljer runt halsen. 
Resan var helt orolig tack alla!!  Skulle bara villa göra om resan!
 
Läs gärna min tvillingsblogg för hon har mera bilder från resan ---> vickezblogg.blogspot.fi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar