lördag 10 augusti 2013

if you got something to say, say it to my face

Onsdagen
                     
Victoria och jag, Badminton på torsdagen med besties! alice,emma och jag någors
 
Mina fina klocka,konstfabriken med johanna på fredagen ,  novelle plus, mina ljuvliga armband 
fotande på onsdagen med de bästa, fina tvillingen på torsdagen,vi tre på onsdagen
gammelbacka
Shoppa,froxen yogurt,godaste maten, shoppa
 Bjuder på bilder från telefonen, de fyra första collagena är från onsdagen till fredagen och det sista collage från idag. På onsdagen var jag på dagen med mina fina vänner  och åka båt då vi hade det perfekt skrattade så mycket. Sju tiden åkte jag till stan med Victoria för att träffa emma vi gick och fotade och talade en massa. Vi tre  for på kvällen till gammelbacka skola med  emilia och hennes pojkvänn, emil och rasmus. Sedan blev jag och victoria övernatten hos bästa emma och vi hade det så bra! Torsdagen spenderades med de två flickorna plus att vi också vara med alice och på kvällen med samma gäng till gammelbacka och så blev jag en till natt hos emma! Fredagen tillbrigades med bästa Johanna! Idag åkte jag till itis med bestie mathilda och victoria. Vi åkte dit med våra fina storesystra och vi fem gick omkrig och hade det fun. Jag hittade en massa fint! Har haft en av de bästa veckorna på sommarlovet denhär veckan och nu är det bara söndagen kvar så börjar helvetet..                                        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar