onsdag 7 augusti 2013

fake smile every day



bilder från konfirmationen har ennu en massa bilder som kommer upp i framtiden

Konfirmationen gick super tack till alla som gjorde dagen så bra! Jag fick fina presenter och massor med rosor. Stort tack till jenni som lagade håret!
Jag har annors varit på min kusins rasmus kalas han fyllde 6! Sedan har mamma också fyllt år så på måndagkväll så kom "londongänget" till oss.  Gårdagen spenderades
med Mathilda och Victoria vi åt glass, gick ibutiker kom hem till  oss och sedan for vi till henne vi hade det super som vanligt. Jag skall börja laga mig klar för klockan 12 skall Jag, victoria och jessi ut och åka båt med Oscar och Emil vi skall fara och grilla och hade roligt. Kvällens planer berättar jag om senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar