måndag 19 augusti 2013

I think i finally start to move on

bild från konffisen
 
Första skola veckan rann iväg så snabbt. Men på måndagen hängde jag med en heldel vänner i konstfabriken. Och sedan var det träningar som gällde. Resten av dagarna var nästan likadana skola, vänner, träningar,läxor sova. Ja så ser mina dagar mest ut. På fredagen åkte jag  iväg på höstens första fotbollsmatch och oj vad rolit det var älskaar värkligen just nu att spela.Lördagen var det också match och idag är det träningar. Jag har också gått en lång skogspromenad en dag och så har jag och tvillingen tagit några cyckellänkar med musik i öronen och bara njutit av augusti. Jag har också träffat upp fina johanna en dag så allt är ganska perf just nu.
Skall försöka hinna blogga mera men lovar inget eftersom skolan,träningar,läxor och matcher tar så mycket av tiden! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar