tisdag 27 augusti 2013

Each night i put my head in my pillow and tell my self that i am strong enough because i have gone one more day without you




 Jag och mina hundar från söndagen den vita hunden är vår medan de två andra är våra kusiners!

Hej! nästan en vecka sen sist. tänkte berätta kort om de dagar som gått fatän jag igentligen   inte skulle orka!
Torsdagen: Cyklande, Skola,blev med vänner istan var mest med emma emil ,rasmus och victoria, cyklade 24 km och var trött.
Fredagen:Skola, fotbolls match, sjukis p.ga matchen  de trodde min tumme var bryten med det var den inte, jag fick ett skott på den forsatte spela föll på handen , det värkte helt hemskt ja ville bara gråta
Lördagen: Röntgen ti sjukis, fick bandage och stöd till tummen, hängde med mina besties mathilda och Victoria i stan vi åt kina mat omg så gott! Var hos henne talade en massa och hade det allmänt bäst
Söndag: Förde pappa till flyfälte, drag starbucks frappocino my love, sedan jumbo & Ikea, gjorde god mat till mamma med victoria, sedan träningar vart jag fick träffa mina bästa fotbollstjejer!
Måndag:  Cyklade, Skola, tråkig dag så som måndagar brukar vara,  cyckellänk  med mami,Träningar med samma härliga männskor
Idag:  Cycklande ,Skola, slutade ett, cycklade hem med emma vi fick en massa pratat, njutit av solen, varit på länk, sprang hårt jag slapp bort från allt sköönt.

Dagarna går och jag lever som vanligt. Dagarna går upp och ner och det känns som om det ända jag hinner med är skola och träning fast jag njuter nog av det älskar forboll så mycket just nu. Jag mår både bra och dåligt men jag försöker le varje dag! Kramar till er som orkat läsa !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar