måndag 1 april 2013

When you lose something you can´t reaplace.

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Victoria har haft hög feber så har skött om henne. Jag har också känt mej smått sjuk på många sätt. Jag har gått omkring  i mina skön hollister sweetpants och tagit det lungt. Jag och Victoria såg på två filmer som var helt okej.Gick ut och gå för en stund sen, jag gick inte någo långt men bara så att jag fick frisk luft och kunde tänka på saker. Helt skönt nog! Har nu varit i duschen och skall om en stund dra mei till sängs. Det var meningen att jag skulle till Mathilda med alla som var till Sverige med det blev ju inget av det eftersom jag stannade hemma med Victoria.
Ajo! spelade igår då en match med damerna och vi vann 2-0. Fick också träffa ljvliga johanna.
Tänkte imoron lägga upp bilder  från fredagen då jag var hos emma
Kramar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar