söndag 7 april 2013

I am not mad, i am hurt there is a difference

Hej!
Länge sedan jag bloggade. Har haft en heldel att göra + att min dator gått sönder. Det kommer att ta en stund innan den blir fixade. Jag hade tänkte laga några bilder från veckan som jag fotat med telefonen men det fungerar inte.
Jag har i allafall hunnit få en ny cykel, en jopo. Jag har tränat och varit på fotbolls träningar. Jag var igår med mina två söta systrar på bio vi såg på filmen "the host". Rekommenderar den stort. Den var lite annorlunda men sjukt bra. Trodde att den skulle vara super konstig men det var den inte alls. Det var trevligt att umgås med mina syskon vi hade riktigt roligt. Jag har cyklat för första gången i år. Jag har ätit god mat. Jag har varit till frissan.Jag har varit besviken och ledessen och en heldel mer har jag hunnit med under veckan
Idag steg jag upp någorlunda tidigt.Jag åt morgonmål, gjorde mig klar för att fara till kyrkan kl 12 med skriba gruppen, det kändes som jag skulle har suttit där i en hel evighet men jag hade bra sällskap där så. Åkte seden genast iväg till en fotbolls match. Vi spelade mot tips och vi vann matchen 2-0 så det var  ju bra ! Jag lyckades få  en spark på min akillessena så det är nu helt svullet och jag ligger nu framför tvn med ispåse på foten.. men det blir no säkert bra efter några dagar.
Kramar.
ps: har inga bilder när jag bloggar från min systers dator så weheartit for duga.
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar