torsdag 25 april 2013

Come a little bit closer!

Det har säkert gått veckor sedan jag sist bloggat. Jag har tränat , cyklat, spelat första seriematchen och varit på turnering. Har haft fullt upp med skolarbeten också. Jag har också skrattat en heldel med mina fotbollstjejer!!
Igår efter skolan for jag och victoria till bästaste emma för vi skulle laga oss klara för ströhö i toner. Kvällen var lyckada. Började idag tie så cyklade med victoria till skolan. Mötte rasmus vid halv vägen så gick till skolan med honom. Skoldagen var allmänt trög. Jag hade tandläkare så de bedövade både tungan och läppana så har haft sjukt ont..
Kom bara hem sedan efter skolan och började laga mig klar för ströhö i toner. Sitter nu helt färdig och skall snart åka iväg till mathilda och sendan till stoner.
Det blir ett ganska tåkigt inlägg utan bilder men bloggar från ipaden eftersom min dator är sönder men det får duga !
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar