söndag 31 mars 2013

Happy easter!




 
 

Glad påsk till er alla ! Har haft det fullt upp nu på påsklovet så det fick bli en paus  i bloggandet . Tänkte berätta kort vad jag har gjort. På torsdagen gick Jag och emma och victoria till mäkkin och åt före årets match. Efter årets match gick jag med emma, anni, jessi och victoria till coffe house och sitta. När emma och Annie for så gick jessi, victoria och jag i butikerna i konstfabriken. For ennu sedan på treningar. På fredagen var jag och victoria ut och gå. Sedan kom vår sötaste kusin rasmus till oss. For sedan med victoria till bästa emma övernatten. Vi hade fun! vi såg på ted, det lönar att se den och åt gott och pratade massor! På lördagen vaknade vi nåorlunda tidigt. Mamma och pappa kom och söka oss från emma och vi for till stan en stund. Sedan kom Rasmus till oss och vi for och påska med honom! hahaaha! Efter att rasmus for hem, for hela vår familj till våra andra kusiner och äta. Ramus kom efter det sen till oss övernatten. Jag har barnvaktat honom en heldel. Men det är heltskoj!Vaknade idag en 9 tiden och åt moronmål. Kvart över 1 skulle jag och Victoria vara i biorex vi träffade jessi där. Vi såg på filmen "pitch perfect" den var nog helt bra. Har sett den för ett halvt år sedan på datorn med de gjorde inget vi hade iallafall det roligt. Skall nu vila en stund och ta det lungt för har halv 8 match så!
Kramar och ett stort tack till er som orkade läsa !!
ps bilderna där upp är tagna med telefonen från veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar