söndag 17 mars 2013

Live the life you love!

Här sitter en trött men glad tjej! Åkte alltså på fredagen i väg till sverige med matilda och victoria och 9 andra.  Jag hade en bra båtresa till Stockholm skrattade, dansad och åt god mat m.m.
På lördagen tog vi alla 11 metron in till stockholm. Jag shoppade en heldel men mina pengar tog slut så fick nog lämmna två skjortor oköpta. Åt också världen godaste sallad där! Tog sedan metron tillbacka till båten och hade det skoj och kvällen var ganska samma som på fredag kvällen.
Lovade ju bilder men fotade faktiskt inte så mycket som tänkt.
Idag när jag kom hem låg jag säkert i sängen i 2-3 timmar  och drack festis + åt karkki haha var super trött. Drog endå iväg till stan en stunde med victoria. Skulle sedan göra läxor oxh öva på prov men somnade igen. Och nu sitter jag bara framför datorn.







Hoppas ni orkade läsa, lägger up bilder på det jag köpt imoron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar