lördag 23 mars 2013

Don´t you understand, that i´m never changing who i am!

Hej!
Nu har en vecka snar gått igen. Jag har trenat.länkat, stressat, varit ledsen, Hunnit vara bort från skolan igen en dag för jag hade huvud värk och andra saker som är privata och inte så tevliga. Igår åkte jag och mina två bästa syskon till hesa med vår pappa. Vi for till och se på fotbolls matchen till en teater/ bio man såg matchen på en stor skärm haha och så, vi var inbjudna dit. Om någon såg på matchen borde jag kanske ha synnits i tv:n ! de var iallafall bra filis där, så de va helt najs! kom till borgå någon 1 och for sedan på kvällsmål till mäkkin , fast jag bara tog glass. Vaknade en nie tiden och drog iväg till jumbo med familjen. Fick hem med míg 2 tröjor och en 1 skjorta och andra fotbolls grejor. Jag måste sluta köpa något nu hela tiden, haaha!
Kom en halv 5 tiden hem och läste sedan på prov som jag skall skriva på måndagen.
For sen ut och springa ,sprang hårt. Det var skönt att fara och springa och få ut allt vad jag tänker på för de är lite jobbigt nu så ja inte mer om det! Har musik på full volym och skall se på film med världen bästa tvilling så kramar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar