fredag 31 maj 2013

Life is too short to be sitting around misserable








Två dagar har gått och jag har inte bloggat. Har slutat 1 både onsdag och torsdag har hängt med vänner efter skolan.
Jag steg upp och gjorde mig klar för min sista skoldag för en tid. Cyklade sedan till skolan med Victoria och Rasmus + Fredde som vi mötte på vägen! Dagen gick fort vi hade olika tävlingar mellan klasserna så det var skoj fastän vår klass förlora i allting ! Slutade redan klockan 11 och gick med de härliga flickorna på sista bilden där uppe till mäkkin. Vi åt där och gick sedan till konstfabriken var vi testade kläder. Rasmus kom också dit sen. Cyklade hem med samma härliga männsikor som på morgonen, vi träffade emil sedan och så blev jag och victoria med Rasmus och honom i kanske en halv timme var sedan  hemma en 4 tiden, dagen var lyckad. Har sedan dess bara kört på min kusins mönkiä och chillat i det härliga vädret.
Imorgon blir det vårfest klockan 8 och sedan två student fester var ena är i Åbo så blir sekärt ingen bloggning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar