onsdag 15 maj 2013

Do you reallt think i'd give up that easily ?

Idag har jag tillbringat min dag i ett dagis var mamma jobbar för vi hade en praodag! Skulle vara där halv8 och slutade sedan 2! Guud vad där var söta barn , hihi love! Jag har gått i skogen, lekt, lagt barnen och sova och spelat spel och allt annat mysit!  När jag mamma och Victoria slutade åkte vi till butiken och handla. Sedan cyklade jag och Victoria i det härliga vädret till konstfabriken! Älskar att cykla i soligt väder det är så härligt. Men iallafall hitta vi en massa men vi hade inte pengar men vi satte undan kläder. Rasmus sade sedan att Victoria och jag skulle komma till  biorex för att se när han och Frans hade prao där så gjorde det. Cyklade sedan hem var Victoria lyckades falla tack vare mej .
Lagade sedan hemma en ljuvlig sallad och grillade korv namii !. 
Imoron börjar jag 10 så skall nu se på tv en stund :)!
L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar