lördag 12 oktober 2013

i will never be the girl i was last year

 
Två veckor har gått och jag har haft prao i macdonalds. Det har varit super bra dessutom har Victoria och emma också varit där på prao så jag har fått tillbringa två veckor med mina bäst vänner och det har varit perf! Dagarna har mest gått ut på att jobba, vara med emma och victoria,fotbollsträningar, sova då jag inte har fotbollsträningar har jag varit på länk+muskelträning! Bilderna där uppe är från förra lördagen då emma,victoria och jag gick i helsinfors för att fira sista dagen som fjortis. Vi gick till 1D butiken och fotade och hade alllmänt kul! Emma,oscar,alice och rasmus hade planerat en överraskning till mej och victoria så när vi kom hem till emma så hoppade dom fram och ropade suprise!:D vi hade en fin dag/kväll ungefäär en tolvtiden åkte emma jag och victoria till mej och så blev emma övernatten hos oss! Hade den bästa födelsedagen/veckoslutet någonsin ni är super som ordnade allting så fint till mej och victoria! Nu är jag ju då femton och livet går lite uppochner jag är glad och så men några kvällar bryter jag ihop och ja idag har det varit en sepcielllt tung dag men det är ju höstlov så försker tänka possitvit !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar