tisdag 19 februari 2013

When you stop and look around this life is pretty amazing !







Har då inte bloggat på några dagar igen. Men har iallafall sportat och varit ute. På lördagen var jag till stan med victoria och pappa och på kvällen var jag till backen och snoukka med Matilda och Victoria ! På söndagen sa jag heidå till pappa som kommer att var i frankrike två veckor å jobba. For sedan och skida med Victoria.  kl 4 for jag till  bästa Emma med Victoria for och skrinna och sånt blev övernatten där och var där nästan hela måndagen vi hade rolit och for sedaan på morognen igen och skrinna! och sen gick  jag och victoria till våra sötaste kusiner och spelade wii och sprang på deras nya springmatta de va jätte rolit!
Det blev ett långt  inlägg tack till er som orkade läsa ! Ska nu dra ut och fota och sen till backen och snoukka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar