torsdag 17 januari 2013

Utmanning X2

1. Varenda en som blivit utmanad måste skriva 11 saker om dem själva
2. Man måste också svara utmanarens frågor
3. Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar
4. Utmanade måste sedan välja 11 bloggare som har mindre än 200 följare och utmana dem!
5. Sedan måste du berätta till dem du utmanat
6. Man får inte utmana tillbaka


Har blivit utmanad av luna och jennie så skall berätta 22 saker om mig själv.
1) Jag heter Teresia i andranamn.
2)Jag spelar fotboll som jag spelat i cirka 7 år.
3)Jag har en tvilling som heter Victoria, hon  betyder allt för mig.
4) Jag har världens bästa hund.
5) Favorit serie är glee.
6) Favorit mat är pizza och Tortilla.
7)Familjen är super viktig för mig.
8)Jag har också en storesyster som går i gymnasie.
9)Jag älskar att resa.
10) Har varit till London, Marocco, Mallorca, Turike, Danmark + Sverige & Estland.
11) Har väldigt dåligt självförtroende och skulle vilja ändra på det.
12) Jag och Victoria har planer att bo 1 år i Storbrittanien när vi blir äldre.
13) Jag tycker inte om personer som ljuger.
14) Jag har två super kusiner, de har en stor plats i mitt liv.
15) Jag har dyslexi  alltså läs och skrivsvårigheter.
16) Mina vänner betyder massor.
17) Jag är väldigt osäker och har svårt att bästämma mig.
18) Jag skulle villa resa till Thiland och Florida.
19)  Jag ÄLSKAR att shoppa.
20) Mina svagaste ämnen i skolan är matta och finska.
21) Jag tycker om att vara ute och att träna.
22) Min favorit klädmärke är Hollister

Lunas frågor :
Är det viktigt för dig att ha egen stil (i kläder)?  nej de är int viktigt.

2. En stor dyr present eller flera små personliga presenter?  flera små presenter.

3. Värför bloggar du? För att jag tycker de är roligt.

4. Sämsta sången just nu? Scream & Shout

5. Bästa med vintern? att man kan åka slalom och snoukka

6. Fula egobilder eller perfekta vanliga bilder (på dig själv alltså)? haha egobilder för de är alltid så rolit att sitta och skratta åt en själv med en vän :D

7. Är du självsäker? nä jag är int så självsäker

8. Favorit bloggar just nu? Kenza men av vänner så e de no Lilis !

9. Var ska du bo när du blir stor?  någon annanstans än finland.

10. Är det någon du har ledsamt efter, vem?  de finns nog någon.
 
11. Vad tyckte du om att jag utmanade dig? de va no helt kul !.
 
Jennies frågor :
1. Vart vill du resa? Florida och Thailand.

2. Har du någonsin gjort något som du nu ångrar? jo de finns massor men fösöker glömma dem.
,
3. Vad är det viktigaste i ditt liv? Min tvilling, vännerna , familjen.

4. Vilka är dina favoritbloggar? samma som i lunas frågor!

5. Ditt absoluta favoritminne? resor, fotbolls resor och fina, roliga saker som jag gjort med dom viktigaste i mitt liv.
6. Tycker du om skolan? nä int alls .

7. Äger du en kamera? Hurdan? Nikon orkar inte se vilken modell  den e.

8. Tänker du mycket? jo helt för mycket ibland.
 
9.Beskriv dig själv med några ord  Glad , snäll och omtänksam m.m

10. Vad är högst upp på din "att göra-lista" just nu? vet inte riktigt .

11. Vilket är ditt drömjobb? har inget speciellt drömjobb men lärare eller någo sånt !

Utmanar inte någon!
ps. sorri fö alla olika stilar men fick int dom ändrat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar